Mijn shopping bag

Uw shopping bag is leeg

Meest Gestelde Vragen

In deze sectie vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen. Mocht u toch niet het antwoord vinden wat u zoekt. Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons via het contactformulier.

Hoe maak ik een account aan?
Door in de rechterkant van uw scherm boven de shopping bag op ‘registreren’ te klikken kunt u uw gegevens in vullen.
Hiernaast krijgt u bij het maken van een bestelling eenzelfde registratieformulier te zien.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
Log in via de knop ‘inloggen’ rechts bovenaan en verander het huidige e-mailadres naar het nieuw gewenste adres. Druk vervolgens op wijzigingen opslaan.

Hoe kom ik aan een kortingscode?
Kortingscodes zijn gebonden aan spaaracties of acties op de website. Werkt uw kortingscode niet? Neem dan contact op met info@jeannellcosmetica.nl en geef de kortingscode door die u hebt willen gebruiken inclusief uw klantgegevens waaronder klantnummer en NAW gegevens.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wettelijk hebt u recht op het retourneren van een product binnen 14 dagen. Is de seal niet verbroken en/of het product nog niet geopend kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zet hierbij uw klantgegevens, NAW gegevens, het factuurnummer en het betreffende product in het formulier. Stuur nadat wij contact op hebben genomen met u het product in een goed verpakte doos op naar “Molenveldweg 9 , 6011S ST t.a.v. Jeannell Cosmetica”
Jeannell Cosmetica neemt geen fysiek geopende producten retour. (Dit vanwege hygiëne) - artikel 8 lid h

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra u een e-mail hebt ontvangen met ‘ingepakt en verzonden’ kunt u het product afhankelijk van de postservice de volgende dag verwachten.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW behalve nutricosmetics, deze zijn inclusief 6% BTW